Frågor och svar taggade med 'frustrerad' (1 st.)

    • Lena

      Hur kan man som studievägledare veta allt?

      Hejsan, jag är studie- och yrkesvägledare som undrar hur är det möjligt att ge svar på frågorna om alla möjliga yrken och utbildningar. Jag får själv frågor om alla möjliga yrken och utbildningar och är ofta tvungen att svara att jag inte kan svara; och i bästa fall kan hänvisa någonstans, men...

      Anna: : Hej Lena,känner väl igen mig i din fråga!Vi får också frågorna om alla möjliga Yrken och Utbildningar... och vissa frågor finns det inga svar på att ge. Vi... Läs hela svaret