Adi

    Hej! Jag sökte till ett program på högskolan och fick detta ... OBEHÖRIG Antagningsinformation - OBEHÖRIG Vi har inte fått betyg från dig som visar att du har rätt förkunskaper för den här utbildningen. Nedan visas vilka förkunskaper som saknas för behörighet. Förkunskaper för den grundläggande behörigheten - det här saknar du: Ett eller flera av följande behörighetskrav är ej uppfyllda: godkänd Gymnasieutbildning, godkänd Svenska, godkänd Engelska, godkänd Matematik. Din grundläggande behörighet är därför - Ej uppfylld Jag saknar betyg i engelska och ska göra IELTS TEST i Maj och sen ska jag skicka resultatet till antagning.se. Jag är osäker på vad måste jag gör nu... måste jag anmäler mig igen när jag har kompletterat med engelska eller vad måste jag göra Mvh Adi.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Adi,
    jag råder dig ringa till Antagning.se - tel.nr 0771-550 720 tel.tid kl.9 - 16 på vardagar.

    Sista kompletteringsdag är 18 juni 2020. Så jag tror det går bra om du kompletterar så fort du kan men senast sista kompletteringsdagen.
    Vänligen
    ANNA