Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Evelina,
    SYV är inte kunnig i GA-frågor... det är handledare för GA som är det.
    Sedan är det också "lite fusk" om någon annan än du själv som skulle komma med metoder och frågeställningar... Tanken/meningen är att du själv ska kunna komma på detta; i annat fall har du inte lärt dig tillräckligt mycket och kanske tyvärr inte kan bli godkänd på GA, gymnasiearbete.
    Ledsen att behöva ge ett sådant svar... men det är faktiskt eleven själv som ska ge svar på just det; och ingen annan.
    Vänliga hälsningar
    Julia SYV