Jessica
    Hej Jag undrar om de har prao i åk1
    • Mikael : I vilken Stad och på vilket program och inriktning?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Bernadotte gymn finns i Sthlm och i Gbg - allmänt gäller att det som regel ej ingår APL, praktik, på högskoleförberedande program. Bernadotte i Gbg >> har öppet hus den 24 jan 2018. Enl vad jag vet, så erb de inte någon vanlig praktik, men eleverna är "ute" rätt mycket, ex redan under första veckan på utbildningen. Sedan är det mest senare, dvs från åk 2 som eleverna är "ute" mycket. Det är annars jättebra om du kan gå på öppet hus och fråga personal på skolan.