Tina
    Hej!
    Har bland annat sökt till:
    Kandidatprogram, Fastighetsutveckling med fastighetsförmedling. Kungl. Tekniska högskolan.

    Vad är det som gör att jag inte kan söka in till detta program? Allt annat jag sökt till står det "behörig" men under detta program står det ingenting.

    Jag har gått teknik och har betyg i engelska 7, matematik 4, svenska 3, fysik 2, kemi 1 osv osv.

    1 Svar

    Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hej,

    kontrollera att du är behörig till den utbildningen du söker.

    Om du har godkända betyg i alla de kurser som krävs för Särskild behörighet, borde det i så fall stå att du är BEHÖRIG. Hör gärna med Antagning.se - du kan ringa dem 0771-550 720 på vardagar mellan kl.9-16.

    Vänliga hälsningar

    Peter syv