Aleksandar
    Hej!

    Jag blir inte riktigt klok över den information jag finner på antagning.se så hoppas att jag kan få hjälp här hos er.

    Det gäller att jag har utländsk betyg och nu läser jag på Komvux för att göra mina betyg fullständiga.
    När är sista dagen jag kan komplettera? Jag får endast att jag ska skicka in 18 april men inget "komplettering sista dagen" om man inte har funnit få all dokument eller klar med kursen.

    Hoppas ni kan hjälpa mig!

    1 Svar

    Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hej AIeksandar,

    sista kompIetteringsdatum i år bIir 21 juni 2017, det datumet och andra viktiga datum vid ansökan tiII högskoIeutbiIdningar kan du se på den här sidan>>>

    HäIsningar

    Peter SYV