Oscar
    Jag behöver plugga upp mina betyg från gymnasiet då jag inte uppnådde alla betyg pga komplikationer. Efter gymnasiet fick jag ett studiebevis som jag nu inser har försvunnit i en flytt. Detta behöver jag för att kunna söka komvux och börjar få lite panik då jag inte hittar något som hjälper på nätet. Finns det en lösning?

    1 Svar

    Melina SYV på Framtidsskolan

    Hej Oscar!

    Kontakta den skolan som utfärdade ditt studiebevis, om skolan inte finns kvar så kan du kontakta din kommun.

    Vänliga hälsningar
    Melina, studie- och yrkesvägledare