Marina
    Hej, om jag vill hitta ALLA yrkeshögskoleutbildningar som är på heltid men bara varar ett år - och som är i Göteborg eller på pendlingsavstånd från Göteborg eller på distans? Då jag bor i Göteborg och tror inte jag kan flytta. tusen tack för hjälpen!
    Marina ;)

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Marina,

    det är lätta att på www.yhguiden.se sortera på de kriterier som du vill sortera på. :)

    Här kan du se de yh-utbildningar som är på Distans på 100% studietakt och max 1 år långa:

    https://www.yhguiden.se/resultat?Education.text=&Category.id=&Municipality.county=&Education.rate=&Education.rate%5B%5D=100&Education.studyform=&Education.studyform%5B%5D=distance&Education.range=&Education.length=&Education.length%5B%5D=1-0&Education.available_slots=0

    och här kan du se de yh-utb. som är i Västra Götaland: https://www.yhguiden.se/resultat?Education.text=&Category.id=&Municipality.county=V%C3%A4stra+G%C3%B6talands+l%C3%A4n&Education.rate=&Education.rate%5B%5D=100&Education.studyform=&Education.range=&Education.length=&Education.length%5B%5D=1-0&Education.available_slots=0 och samtidigt på heltid och max 1 år långa.

    Se om du hittar några på länkarna ovan som är av intresse för dig!

    Bästa hälsningar

    ANNA