indii
    Hej! Jag fick andra beskedet om universitet idag. Jag blev reserv nummer ett på mina första val, och blev antagen på min andra. Dock så betyder det att jag måste flytta om jag väljer min andra val. Undrar om , om jag kan fortfarande gå på uppropet på andra valet och börja där så länge. och Om min första val som jag är reserv på ringer mig, kan jag tacka ja och sluta min andra val?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Ja, det borde du kunna, göra så som du föreslår i din fråga. Vi hoppas du kommer in på ditt första val. Som reserv nr. 1 har du mycket god chans! Vi håller tummarna!

    Men för säkerhets skull är det bra att gå på upprop där du är Antagen. Har man otur, kommer man inte in, även om man är reserv nr.1. ;/

    Vi lovar att hålla tummarna hårt för dig!

    Bästa hälsningar och lycka till!

    ANNA

    • : Tack så mycket för ditt svar! Jag ska nog göra så. Hoppas på det bästa med :) Tack Anna!
    • Anna : Lycka till!