MI
    Första utbildning- Betyg gymnasiet direkt gruppen (BI)
    Din reservplats i den här urvalsgruppen är: 7
    Antalet sökande som har blivit antagna i den här urvalsgruppen är: 21

    Andra utbildning- Sökande med gymnasiebetyg utan komplettering (BI)
    Din reservplats i den här urvalsgruppen är: 31
    Antalet sökande som har blivit antagna i den här urvalsgruppen är: 17
    • : Taack! Glömde bara att säga till, att här svaret är från idag alltså från andra antagningsbeskedet :/ så är det stor skillnad då förtfarande stor chans att komma in?
    • Daniel : Under de första dagarna och även veckorna på utb., när de antagna, av olika anledningar, kan hoppa av utb., kan man fortfarande komma in; därför tycker även jag att en rimlig chans för dig finns. Men du bör samtidigt förbereda dig även för det alternativet att du inte kommer in - vad gör du då? Sök jobb och andra utbildningar också!

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej,
    din chans att komma in på den Första utbildningen är större, därför att du har plats 7 i reservkön. Dock går det inte att svara på frågan om du kommer in eller inte, tyvärr.
    Vi hoppas och håller tummarna!

    Bästa hälsningar och Lycka till!

    ANNA