Bilal
    Jag vill gärna läsa till oljeingenjör alltså en civilingenjör inom petroleum industrin men jag vet inte vilket program jag ska läsa för att bli det direkt efter utbildningen,

    Hälsningar

    2 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hejsan!
    Prova kontakta Görel Eriksson, tel.nummer 046-222 08 79 och epostadress: [email protected] som jobbar med Civilingenjörsutbildningen i Lund.

    Ett annat ställe där du kan få svar på din fråga är Teknikföretagen/ingenjörsvägen som nås via epostadress: [email protected]

    Om du själv hittar svar på din fråga är vi mycket tacksamma om du berättar för oss vad du hittade eller fick för svar. Vi vill samla på oss så mycket kunskap som vi kan om olika utbildningar för att kunna ge bättre svar och hjälpa fler ungdomar.

    Bästa hälsningar & lycka till!
    ANNA