Sandra

    Hej! Jag kom in på mitt tredje alternativ och de två innan är jag reserv på, om jag tackar ja till dit jag kommit in, blir jag då struken från de jag sökt innan? Tänkte om de gick att vara kvar som reserv och se om man kommer in på någon av dem utbildningarna första veckan även fast man börjat ett annat program?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Sandra,
    om din fråga gäller utbildningar på högskolor/universitet i Sverige, kontakta gärna Antagning.se - tel.nr 0771-550720 tel.tid kl.9-16 på vardagar.
    Detta för att just Antagning.se administrerar detta och deras info och bedömningar gäller.

    mvh

    Julia