anonym
    hej för ett tag sen fick vi hem ett lösenord som vi ska logga in med på skanegy.se för att söka in till gymnasiet men nu är det så att jag har tappat bort pappret och vi söker redan imorgon på kvällen jag vet att jag kan fråga syv på måndag men linjen jag vill komma in på finns bara på fyra gymnasieskolor och det är en stor risk att alla inte kommer in jag vill söka in snabbt ovh undrar därför hur jag kan få fram lösenordet snabbt genom internet man kan inte återställa det heller och online syv på skanegy.se är inte online förräns på måndag hade blivit jätteglad ifall jag kan få svar senast imorgon

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Det är inte först till kvarn vid gymnasieansökan utan det är med de betygen som du får i slutet av maj som du kommer att Konkurrera om plats på gymnasiet. Egentligen är det ok att göra ansökan undet omvalsperioden ... T o m i sista minuten i omvalsperioden ... Bara man hinner innan andökan stänger/låses för ändringar av personal på antag.kansliet.

     De som söker tidigt får inga fördelar. Det är därför inte alls någon fara.;)