AbdulRehman
    Vet någon hur man kan fixa skolan betyg för gymnasiet behöver hjälp inte tre viktigaste ämnen dom andra ämne jag har fått f i hur kan jag fixa de?
    • :

      Det är viktigt att ha tillräckligt goda kunskaper, och inte bara "fixa betygen". Om du inte har kunskapsgrund att "stå på", kommer du inte kunna klara studierna framöver.

    1 Svar

    Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hej,

    gäller din fråga icke-godkända betyg i grundskolekurser?

    Har du på din skola fått info om sommarskola? Om inte, fråga om sommarskola kan bli aktuell för dig.

    Hälsningar
    Peter syv