Hannah
    Är det försent att söka till kursstarter i Augusti? Jag har gymnasiepoäng och vill läsa komvux för att få högskolepoäng. Bor i Västerås men alla studieformer, även distans funkar lika bra. Finns det möjlighet att söka till en kurs med start i Augusti och isåfall hur går jag tillväga?

    1 Svar

    Melina SYV på Framtidsskolan

    Hej Hannah!

    Menar du en kurs på komvux?

    I så fall, komvux har ofta varierade tider för kursstart. Kontakta därför komvux i din hemkommun för att anmäla dig och mer information om när respektive kurs startar.

    Vänliga hälsningar

    Melina, studie- och yrkesvägledare