Ali

    Introduktionskurs. Ja frågan är som rubriken, hur ser en introduktionskurs ut? Tex om jag ska läsa matematik 2b hur hjälper en introduktionskurs till det? får man repetera 1ans matte eller förbereder dem dig för att klara av 2b?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Ali
    är det på komvux som du ska läsa en introduktionskurs?
    Det kan finnas massvis med olika "introduktionskurser", t.ex inom körkorts-undervisningen...
    Men du skriver ju om matte-kurser... så jag gissar på att det är på komvux. I vilken kommun? Skicka gärna snabb länk till info om den kursen som du ska läsa.
    Du kan också med fördel fråga de ansvariga på just den kursen som du ska läsa... för att vem kan veta mer om deras kurs än just de som jobbar där?
    Vänligen
    ANNA