Malin
    Hej! Jag har sökt in till ett annat gymnasieprogram men valt att stanna kvar på det jag går nu, hur ska jag göra för att tacka nej? För jag kan inte logga in på fyrbodal.

    1 Svar

    Melina SYV på Framtidsskolan

    Hej Malin!

    Oftast brukar det vara så att du loggar in och tackar nej till din plats.
    Om du inte kan logga in så tycker jag att du ska kontakta antagningskansliet som tar hand om gymnasieansökningarna i Fyrbodal.  Dom kan hjälpa dig med inloggningsuppgifter/tacka nej.

    Hemsidan till antagningskansliet i Fyrbodal.

    Hälsningar
    Melina, studie- och yrkesvägledare