Sam

    Hej, jag läser Receptarie programmet och tanken är att jobba som Receptarie i tysklnd när jag är klar , vilka möjligheter finns Att får jobb där och vem ska vända mig till om ja flyttat dit?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Sam; kontakta gärna EURES-rådgivare (expert på arbetsmarknaden i Tyskland) via [email protected] eller [email protected] eller [email protected]
    ***
    Det finns ett antal EURES-rådgivare, experter på arbetsmarknaden i Tyskland, vars kontaktuppgifter kan hittas med hjälp av personal på Arbetsförmedlingen eller på en hemsida: ec.europa.eu/eures

    Studie- och yrkesvägledare
    • : Tack för hjälpen, ska jag skriva till de på svenska eller tyska, engelska ?
    • : Ingen av de svarade när j skrev till de
    • Milla : Svaren kan dröja. Försök skicka Mail igen. Kan du skriva på tyska, är det att föredra. Lycka till!
    • Milla : Testa också gå prata med AF.
    Läs alla kommentarer