Hej!

    Kraven för särskild behörighet är inte konstanta, de kan förändras. Så vitt jag vet, så kräver inte någon högskoleutbildning att man har godkänt betyg i idrott och hälsa 2, men det kan i framtiden dyka upp någon eller några utbildningar som kan kräva det.
    Om någon känner att det redan idag finns någon utbildning som kräver idrott-och-hälsa 2 inom särskild behörighet, får ni gärna höra av er till oss.

    Vänligen
    ANNA