Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Karib, arbetsmarknaden för Internationell spediör är god. Chanserna att få jobb är stora.
    Jag kan därför varmt rekommendera att du söker den utbildning. Det är kontorsjobb, ja. Men på små företag kan det förekomma att de ibland kan be om hjälp med att lasta av/på - vid behov. På stora företag är det 100 % kontorsjobb.
    Bästa hälsningar
    Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare