paula johanna penndraghon

    Jag är född 1967 och ska omskola mig - är det ens löntattförsöka bli typ tv/film producent i min ålder? Jag har tidigare drivit eget företag men inom bilbranschen - denna business area är helt ny för mig. Mvh Paula Penndraghon

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Paula,
    det finns inte några bestämmelser på hur gammal man får eller inte får vara för att försöka omskola sig och få en ny karriär i en ny bransch.
    Kika t.ex på en yrkeshögskoleutbildning som du är välkommen att söka till - yhguiden.se/utbildning/gtv-gamleby/tv-produktionsspecialist - och Lycka till!

    ANNA