Hej Stina,
    utbildningsutbud - vad som kommer att starta på högskolenivå i Sverige till hösten 2018, kommer att fastställas till 15 mars; den dagen börjar ansökningsperioden kl.13.00 och alla sökbara utbildningar, kurser och program, kommer att bli synliga på www.antagning.se

    Du kan redan idag gå in på www.studera.nu som är högskolornas och universiteternas gemensam hemsida och se vad som redan idag är beslutat till start hösten 2018, kan dock bli ändringar och man kan ej vara säker på utbuden innan på eftermiddag den 15 mars.
    Därför är mitt råd att du väntar till den 15 mars.

    Bästa hälsningar

    ANNA

    Hej igen, när jag nu sökte på Studera.nu på "program", "kandidatexamen" och "Utan obligatoriska träffar - distans" - fick jag fram 13 program inom alla kunskapsområden>>, totalt bara 13 program.

    Och när jag ändrade till >>>"distans Med eller Utan träffar" - då hittade jag 40 program.

    Kika igenom alla de programmen - och se om ngt. av intresse för dig finns med i listorna.
    Annars så kan vi hoppas på att ngt. nytt intressant för dig program dyker upp den 15 mars 2018! Vi håller tummarna!