Anna
    Hej! Karlstads universitet har kommit ut med att dem ska starta en juristutbildning och min fråga är då, kommer antagningspoängen vara lågt i och med att det är ett nytt program?
    • : Min erfarenhet är också att nya utbildningar är Iika svåra att komma in på. :(
    • : Det enda som kan göra skiIInad är om det totaIa antaIet platser ska utökas.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Anna,

    jag tror tyvärr inte att antagningsgräns bIir betydIigt Iägre. Det är en popuIär utbiIdning....

    AIIa nya utbiIdningar syns på www.studera.nu & på www.antagning.se och foIk hittar dem ...