Hej Sofie!

    Det är upp till din gymnasieskola. Vi på fråga SYV kan inte svara på den frågan. Och det kan också bero på hur många elever som valde vilken kurs. Är ni för många som valde Animation, kommer du att få byta. Är ni för få som valde Animation, kanske du inte kommer att få byta (för att då kan inte kursen starta med för få elever och de andra som valde den kurs kanske vill jättegärna läsa den).

    Du måste vända dig till SYV på din skola och det snarast möjligt och vi håller tummarna för att du ska få byta!

    Bästa hälsningar och lycka till!

    ANNA