Sayed

    Jag vet att man kan ändra ordningen i din anmälan ända fram till sista anmälningsdag. vilket nu är sent och ändra. Men jag jag hörde att man kan stryka utbildningar. Men jag undrar hur länge gäller det med stycka utbildning. Är det tills idag som är sista kompletterings dag eller eller detta gäller ända till dagar innan antagningsbeskedet kommer. Jag vill inte komma på min första val, nu när jag stycker den så kommer min andra val blir min första val, eller hur funkar detta?

    Sedan om jag strycker en utbildning kommer jag ligger på sena anmälan eller fortfarande kommer jag få beskedet som vanligt.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Den specifika frågan är det bäst att du får svar från antagning.se direkt, för att det inte ska bli fel.

    Studie- och yrkesvägledare