Hej Erik

    enligt våra uppgifter gäller följande datum för gymnasieantagning i Dalarna;

    Det är alltså SENAST 12 maj 2017 som ändringar i din gymnasieansökan får göras, om du söker i Dalarna. Under perioden 24 april - 12 maj borde syv på din grundskola kunna hjälpa dig att göra ändringar i din ansökan. Boka tid med SYV-en redan nu. Ni kan komma överens att hen gör ändring senare, när det blir möjligt, men att ni pratar om det redan nu, i god tid.

    Du kan också kontakta Antagningskansliet för Dalarna, [email protected]

    Bästa hälsningar

    ANNA