Hej Melina! Försök höja dina betyg under våren men om du fortfarande är obehörig till de nationella gymnasieprogram när den definitiva/slutgiltiga antagningen görs, blir du i så fall behörig till IM,introduktionsprogrammen >>

    Kika t.ex på info om IM/yrkesintroduktion

    Boka tid med Syv på din skola och diskutera förändring i de alternativ du har i din gymnasieansökan - lägg till även alternativ för ”obehörig till nationella program”.