Dylan
    Går det att skriva 2 underskrifter? som ''X'' och sen skriva på ett annat papper ''XY''?
    • : P.s jag skrev 2 underskrifter så jag är lite stressad och vet inte vad som kommer hända
    • Anna : Förstår tyvärr inte din fråga. Vad är det för papper som du satt underskrifter på?
    • :

      Information om dig, sitt namn, hade två stykna och skulle söka till ett jobb. Den ena skulle jag skriva vart jag bodde, nummer och sånt. Den andra var bara om namn och efternamn.

    • : Skulle söka till teamgöteborg
    • Julia : Eftersom din fråga handlar, om jag förstår dig rätt, om ansökan om ett jobb, vänd dig gärna till Arbetsförmedlingen i första hand. Lycka till!
    • : ang. Team-göteborg - http://teamgoteborg.com/anmalan/ - så vet jag att de hade anmälningsperiod t om sista mars. De hade utbildning för de ny-anmälda alldeles nyss, typ igår. Att det på deras hemsida står att anmälan är öppen, tror jag är fel: de har bara inte uppdaterat sin hemsida.
    Läs alla kommentarer

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej! Vi kan tyvärr inte svara på din fråga därför att vi inte har en aning om vilka underskrifter du frågar om.

    Du måste förklara betydligt mycket mer för att det ska finnas en chans för oss att ge svar.

    Om du inte vill eller kan förklara är mitt förslag att du antingen frågar där dit du lämnade/sände papprena till. Eller att du söker upp en jurist och frågar honom/henne.

    • : Vilken typ av information behövs om svaren inte var tydlig?
    • Julia : Du har i din kommentar svarat att din fråga handlar om att ansöka om ett jobb. Om detta stämmer, vänd dig i så fall till AF, arbetsförmedlingen, i första hand. Ofta kan man söka jobb genom att skicka mail och bifoga CV; då krävs det inga underskrifter alls.