Josue
    Hej

    Jag vill plugga till klinisk psykolog i spanien på engelska språket. Och vill ta reda på vilka alternativ jag har att välja mellan.

    Jag är 20 år gammal och gick samhälle och beteendekunskap på gymnasiet. Fick examanen och gick ut med medelbetyg.

    Har pluggat lite spanska, men kan inte tillräckligt mycket för att studera på spanska.

    Så min fråga är:
    Vilka universitet alternativ har jag som vill plugga till att bli klinisk psykolog i spanien på engelska?