sabrina
    Hej! Jag går natur första år. Kan jag byta till ekonomi eller samhälle vårtermin?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Jag tror du har en god chans att kunna byta Efter första året, när du får betyg i kurser du är mitt i nu, men det beror också på om det finns ledig plats på EK eller SA. Det är rektor på det mottagande programmet som bestämmer och du får givetvis fråga rektorn men det händer i princip aldrig att någon byter från ett program till ett annat mitt i läsåret.

    Studie- och yrkesvägledare