devin

    Hej! Jag går just nu i teknikprogrammet och jag är nu nästan klar med ettan. Men jag tycker inte att jag gjorde bra nog under året då jag inte tog skolan seriöst och jag kommer antagligen få ett F i matte. Jag vill bara börja om från första början om jag ville? För jag ångrar verkligen att jag inte tog skolan seriöst, jag känner mig ledsen nästan varje dag pågrund av det. :/

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Sök till åk1. Du har rätt att söka till gymnasiet till åk1 t o m det året du fyller 19 år.

    Studie- och yrkesvägledare