Astrid
    Hej!
    Jag börjar gymnasiet till hösten. I tvåan kommer jag läsa Fysik 1, men jag är så otålig och älskar fysik att jag inte kan vänta. Vet du om det finns möjlighet för skolor att skräddassy programmet individuellt så jag kanske får läsa Fysik 1 i ettan?

    Mvh Astrid

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Astrid,
    det är tyvärr Lärarbrist och det är också mycket dyrt att skräddarsy utbildningar för enskilda elever - dock är det inte förbjudet. Fråga på din skola. Vi håller tummarna!

    Lycka till och vänliga sommarhälsningar!

    Julia syv

    • : Tack för svar! Ska fråga på skolan men har förståelse för om det inte funkar :)
    • Anna : Jättebra! Gör så! och Lycka till! :) vi håller tummarna för dig! :)