Petter

    Hej, jag vill inte stå som reserv på mina högre rangordnade val, eftersom att jag ångrar mig med dom valen och är jätte nöjd att jag kom in på mitt tredje val. Kan man stryka första och andra valet? Har mailat antagningskansliet, och beskrivit min situation i min ansökan på webben. Kan jag göra något mer? Kan dom göra något? Tack!

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Olika gymnasieantagningskanslierna gör på olika sätt; går därför inte ge ett generellt svar; om du mailat till ditt antagningskansli men ej fick svar, ring (tel tid brukar ofta vara på vardagar kl9-11).

    Studie- och yrkesvägledare