Milla SYV på FrågaSYV

    Du ska kunna Komplettera din ansökan med betyg till mitten på juni, t.ex i år är sista dag för komplettering 18 juni 2020.

    Studie- och yrkesvägledare
    • : ja jag förstår det, men bli man färdig innan 20 juni ?
    • Anna : Det borde man bli - eftersom nästan alla som läser ett basår läser det för att kunna försöka komma in på utbildning som startar efter sommaren, alltså på höstterminen och jag blir extremt förvånad om upplägger på basåret blir sådant att ni som läser ej har ngn chans att komplettera i tid.
    • : tack för svaret
    • Anna : vi på Fråga syv är glada om våra svar blir till hjälp! Lycka till!
    Läs alla kommentarer