Hugo

    Hej! Sökte i våras till optikerlinjerna. Min tanke var att gå i Stockholm och mina betyg skulle vara mer än tillräckliga för det. Desvärre har jag råkat placera optikerutbildningen i Kalmar framför den i Stockholm och kom därmed in där istället.  Då ströks också Stockholm som alternativ. Kalmar skulle vara svårt då jag bor betydligt närmare Stockholm. Finns det något man kan göra och går det att byta i efterhand? Mvh, Hugo

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Hugo,
    kontakta Antagning.se - tel.nr 0771-550720 och tel.tid på vardagar kl.9-16.
    Vänligen
    ANNA