Rema
    Hej!
    Under den här månaden blev jag mycket sjuk och därför har mycket sjukskrivningar, alltså varenda vecka har jag två dagar, där jag inte är i skolan. Min fråga är, hur kommer bidraget från CSN påverkas? eller till och med kommer den påverkas eller inte?? Vet ni någonting om det?
    Tack på förhand.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Rema,
    Se gärna info på Csn.se/om-nagot-hander-eller-andras/sjuk. Det är CSN som du får fråga, då det är de som beslutar och betalar ut studiestöd.
    Utbildningsadministratör på din skola, som rapporterar in till CSN - kan eventuellt också ge relevant information.
    Krya på dig.

    Vänligen
    ANNA