Gabriel
    Hej!

    Jag har planer på att läsa moderna språk 4 i Franska på distans för att bli berättigad ett extra meritpoäng som uteblev efter att jag valde att inte läsa vidare moderna språk efter första året på gymnasiet. Den distanskurs jag nu kikar på har ett avslutningdatum i slutet på maj, alltså efter att anmälningsperioden är över. Min fråga är därmed om kursen hinner räknas tillgodo för ansökan till hösten? Jag har tidigare inte läst till eller upp betyg från gymnasiet så är osäker på hur detta går till.

    Tack på förhand!
    • Anna : Sista dag att inkomma med kompletteringar blir 20 juni 2019, så du borde hinna.