Anonym
    Hej!

    Jag undrade om det skulle kosta något att få en bokad tid med SYV efter man har gått ut gymnasiet? Jag har nämligen fått reda på att jag måste läsa upp betygen på distans eftersom skolorna i närheten inte erbjuder "de högre" kurserna. Vill därför boka en tid med SYV och kolla hur jag kan anmäla mig till att läsa dessa kurser på distans i komvux

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Det är till komvux i den kommunen där du är folkbokförd som du vänder dig till; det ska inte kosta ngt att ha samtal med syv på komvux.