Melvin

    Tjohej! Jag går i 8:an nu, och på min förra musik lektion så sa min musiklärare "att vi var en sån stor grupp" (16 elever) så att hon skullee betygsätta från vad vi gjorde i mellanstadiet. Får hon verkligen göra detta?? Tack!

    1 Svar

    SYV-besökare SYV

    hej Melvin, det är Lärarens kompetens att sätta betyg. Men ytterst är det Rektorn som är ansvarig. Be dina vårdnadshavare prata med din lärare och om ni inte får ett bra svar som ni kan acceptera, prata med rektorn på din skola.

    mvh

    SYV