Linus
    Hej!

    Jag vill läsa ett par kurser i företagsekonomi men vill inte gå det 4-åriga civilekonomprogrammet. Jag har goda betyg men verkar inte komma in på dessa kurser ändå, då programförtur går före. Hur gör man om man vill läsa kurser i företagsekonomi i Sverige idag?

    Tack på förhand, ni gör ett superjobb, all cred till er.

    /Linus

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Du kan inte göra ngt annat än att söka de kurser du vill komma in på . Om du inte har högsta möjliga meritvärde -22,5- försök höja det. Gör högskoleprovet! Sök till flera lärosäten på fler orter.

    Studie- och yrkesvägledare