Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej M; kurser som inte är "avslutade", som du fortsätter läsa inom - kan du givetvis höja betygen i; gör ditt bästa och försök få så högt betyg i varje kurs som du kan!
    Betygen som redan är "satta" kan du förhoppningsvis höja genom Komplettering efter gymnasiet.
    F-betyg har du rätt att göra prövning i innan du tar studenten. Godkända betyg får man inte göra prövningar i - så länge man är gymnasieelev.

    Hälsningar
    Mikael SYV