Abdulsalam
    Jag vill ansöka för ett program i universitetet nästa höst, men jag kommer inte och vara klar inann maj.
    Måste jag vara klar med meritpoäng och behörighet inann jag ansökar till ett program i universitetet ? eller det är okej att söka först och fortsätta plugga.
    Alltså ska de ge besked inann jag bli klar ?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Abdulsalam!
    Det är många som Kompletterar sin ansökan - sista dag att ansöka till höstens högskoleutbidlningar blir 16 april 2018; sista dag att Komplettera sin ansökan blir 21 juni 2018.
    Komplettera din ansökan så fort du kan.
    Antagningsbesked kommer senare - tidigast under juli... info om de exakta datumen finns på www.antagning.se - här >> är direkt länk till info om VIKTIGA DATUM. :)
    Vänliga hälsningar
    ANNA