Lotta
    Jag är rätt säker på att jag aldrig kommer klara av/vilja jobba heltid. Finns det ingen poäng med att vidareutbilda sig efter gymnasiet då? Jag vill plugga biologi och förhoppningsvis jobba med någonting inom det ämnet, men finns det ens några deltidstjänster på sådana områden?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    "Biologi"- är väldigt brett såsom deltid:90% är deltid och 10% är också deltid.;)

    Oftast går det att komma överens om att få jobba deltid men man får då mindre lön fast kan ibland göra lika mycket som kollegorna som jobbar heltid. Man jobbar snabbare och effektivare när man jobbar deltid, ofta blir det så.