Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hej Calle, utbildningsutbud på de svenska lärosätena fastställs till 15 mars, det är kanske därför som du inte hittar det masterprogrammet som du är intresserad av... - kika på www.studera.nu/jamfor-utbildning - och jag har gjort det och ser inte heller ngt. sådant program, i alla fall inte just nu. Om du den 15 mars efter kl.13 ej kan hitta, då är det troligtvis så att det inte finns.
    Fundera i så fall på att läsa ngt. annat eller om att se vad som finns utomlands... men prata också med studievägledare och utbildningsansvariga på de universitet som har "liknande utbildningar" som den du är intresserad av; de borde vara mest insatta.