Hej Yus, om du ger inloggningsuppgifter till studievägledare - då kan hen kolla, men inte annars. Studievägledare har inte per automatik inloggning och tillgång till olika sidor som är MINA SIDOR, dvs "dina sidor" - du äger din plats på "mina sidor" på Antagning.se
    Personal på Antagning.se kan se vad som finns på din plats på deras sida och du själv och så personer till vilka du ger dina inloggningsuppgifter (lösenord) - men ingen annan.

    Bästa hälsningar

    ANNA