Mia SYV på Hälsingegymnasiet

    Det finns en ändringsperiod!

    När den är varierar beroende på vilken kommun du tillhör. Men de flesta har från slutet av april till mitten av maj.

    Du ska troligen söka på pappersblankett eftersom du inte har några inloggningsuppgifter längre. Kontakta ditt antagningskansli är mitt tips. Eller skriv här vilken kommun du tillhör så kan jag hjälpa dig med länk till hemsida osv...

    Då är det www.gyantagningen.se som gäller för dig.

    De har ändringsperiod 16 april - 21 maj. Tror det är bäst om du mailar dem och kollar hur du ska göra, om du ska söka på pappersblankett eller om du ska ha ett inlogg och söka via webben..

    mail: [email protected]

    • : Tillhör Södertälje kommun, vilken websida är det?
    • Anna : Du kan också ringa till Gyantagnignen, tel.nr är Tel: 08-58 00 80 00 och fråga hur du bör söka. Du kan också kontakta din "gamla SYV" på din "gamla grundskola" som kanske kan lägga in ditt val på sin SYV-inloggning eller hjälpa dig skaffa inloggningsuppgifter till antagningssida. Omvalsperiod (då möjlighet är öppen för ansökan igen) är mellan 21 april och 16 maj, se på http://www.gyantagningen.se/ansokan-antagning/viktiga-datum.html