Philip
    Jag har sökt sommarjobb i Uppsala kommun, vilket jag gjorde i början av februari. Och jag undrar när man brukar få reda på när man fått jobb eller inte

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Philip. Det finns inte ngt. generellt svar att ge, utan det är mycket Olika - från en arbetsgivare till en annan. Jag tycker du behöver kontakta den arbetsgivaren hos vilken du sökte jobb och fråga (men se kanske först på hemsidan - om det står ngt om när svar lämnas eller när sista ansökningsdag var eller blir; man brukar inte kunna få svar innan sista ansökningsdag).
    Hälsningar och Lycka till!
    Mikael