Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Muskan!

    Svar på din fråga beror på flera saker

    1. vilket antagningskansli du "tillhör"

    2. och det finns ledig plats på den utbildningen till vilken du gjorde ansökan (i så fall kan man få svar direkt)

    3. om någon av de Antagna tackar nej till sin plats (här är du beroende om när och OM NÅGON TACKAR NEJ).

    När du gjorde sen ansökan, stod det inte någonstans om när du skulle kunna förvänta dig svar?

    Din fråga är det just ditt Antagningskansli som bäst kan svara på. Har du kontaktuppgifter till ditt antagningskansli? Jag råder dig skriva eller ringa till dem och ställa den frågan.

    Lycka till! Vi håller tummarna!

    Milla SYV

    Studie- och yrkesvägledare