anonym

    Hej! Jag har sökt 12 utbildningar till i höst, men undrar när sen anmälan öppnar för skulle även vilja söka några kurser om jag inte kommer in på något av det jag sökt. Jag undrar när sen anmälan öppnas och om det går att söka kurser eller program som sen anmälan fast man redan sökt upp till 12 stycken som är max?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej,
    det bästa är att du läser info på antagning.se/sv/Hur-du-anmaler-dig-och-haller-koll/Anmal-dig-sa-har/Sent-ute? för att det är det som gäller, oavsett vad ngn annan skulle svara till dig.
    Ännu mer info finns på relaterade undersidor t.ex på:
    antagning.se/sv/Hur-du-anmaler-dig-och-haller-koll/Anmal-dig
    och i en broschyr som laddas ner på antagning.se/globalassets/broschyrer-och-cases/bra-att-veta-om-anmalan-till-hogskolestudier

    Du kan också ringa till Antagning.se - tel.tid brukar vara från kl.9 till kl.16 på vardagar och telnr: 0771-550720.