Edvin
    Hej,

    Jag är intresserad av matte framförallt, men spelar också mycket fotboll. Jag tycker programmering är riktigt intressant och skulle gärna bli bra på det, men samtidigt när vi besökt skolor så besökte jag ena teknikskolan och andra naturskolan. Jag tyckte verkligen om naturskolan i sig, men fastnade ine 100% för ett program, men blir det den skolan så blir det Natur Ledarskap. På teknikskolan fanns det teknik med information/mediateknik inriktning, och jag kan även välja till fotboll. Däremot gillade jag inte kulturen på skolan och skolans lokaler, vilket gör att jag inte är jättesugen skolmässigt. Hjälp kring valet vore uppskattat!

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hej Edvin,
    jag skulle rekommendera att du "skuggar" på båda utbildningarna - följen en elev eller en klass under en skoldag; då kan du riktigt känna på hur det är att vara elev på båda utbildingar.
    Återkom sedan, när du har "skuggat" på båda utbildningar.

    Vänligen
    L.

    Liselotte